Algemene voorwaarden & klachten
Waarmee ga je precies akkoord bij het aanmelden voor een opleiding bij de DRIFT Transition Academy? En wat kun je doen als er iets misgaat? Hier vind je onze algemene voorwaarden en klachtenprocedure.
Onderstaande stukken zijn van toepassing op de zogenaamde open post-initiële cursussen van DRIFT, dus niet op ons academisch onderwijs (minor en master).
Hier vind je de algemene voorwaarden.
En heb je een klacht? Dit is onze klachtenprocedure.
Als je een ‘In Company’ (gesloten onderwijs op maat speciaal voor uw organisatie in opdracht van uw werkgever) volgt of heeft gevolgd, dan staan we altijd ook open te horen over je ervaring, maar kunnen formele klachten alleen door je werkgever bij de directie van DRIFT worden ingediend (zonder beroepsmogelijkheid).
Voor klachten over ongepast gedrag of misstanden kun je altijd, ongeacht cursusvorm, een klacht indienen bij de COOM (Commissie Ongewenste Omgangsvormen en Misstanden) van de EUR Holding.
Volg ons